Alla inlägg den 24 januari 2007

Av Anna - 24 januari 2007 16:44

Sitter med min son vid köksbordet och väntar på att försäkringsmannen ska komma. Vi har sagt klockan 17 i eftermiddag så efter Annicas och min långpromenad i det sköna vintervädret var det bara hem och städa. Har även hunnit prova lite jobbkläder på jobbet inför min start som kanske blir nästa vecka. Det berodde på om någon var sjuk sa chefen. Vi får väl se, de kommer säkert ringa alla dagar fast jag noga talat om (både skriftligt och muntligt)när jag kan jobba.Kaffe och ballerina kex, känns det som nåt man kan bjuda en försäkringssnubbe på? Vi har typ aldrig nåt fika hemma och jag tänker inte baka. Det räcker väl med att man dammsugit och moppat för hans skull. Nu är jag egentligen helt slut, skulle vilja vila ett par timmar. Undrar vad han skulle säga om jag sov när han kom.

Ovido - Quiz & Flashcards