Alla inlägg den 30 januari 2007

Av Anna - 30 januari 2007 21:21

Äntligen har jag tagit ner julgardinerna och satt upp de gammla vanliga. Känns skönt att återgå till vardagen från helg... Snabb som attan kan man säga att jag varit. 20:a knut var typ för en månad sedan. Hur som helst, nu är det nere. Vad säger du om det Annica?

Av Anna - 30 januari 2007 10:20

Jaha, bu har jag lyckats ladda bilder åxå. Helt på egen hand. Är man inte lite teknisk så säg. (Tack förresten PErnilla att du visade hur man skulle göra.)

Av Anna - 30 januari 2007 10:09

När sonen äntligen sover sin förmiddagslur kan jag njuta av tystnaden. Sitter med en stor kaffe i handen och bara njuter av att vara för mig själv en stund. Hade jag haft badkar hade detta varit den perfekta tiden på dagen att ta sig ett varmt och stärkande bad. Nu har jag inget badkar men jag har kaffe och min blogg. Livet funkar.

Ovido - Quiz & Flashcards