Alla inlägg den 10 januari 2007

Av Anna - 10 januari 2007 20:34

Jag vet inte hur det kommit sig men jag har blivit förkyld utav bara helvette. Kanske är det lilleman som har smittat mig, han har ju varit förkyld ett tag nu. Det måste ju vara därifrån viruset kommit. Har hunnit snyta upp en hel del lambipappersnäsdukar och som resultat har jag fått en röd, för snyten näsa. Lagom läckert.Vad har annars hänt idag? Jo jag har faktiskt varit och klippt mig. Sambon och jag bokade tid efter varandra för att få våra hår frisserade. Det blev väldigt kort men jag känner mig nöjd. Hoppas bara att det känns lika bra i morgon, är ju van att håret ligger som en tung (sliten) matta över halva ryggen och nu vet jag inte om håret täcker hela halsen ens. En stor fördel med detta är, förutom att allt slitet är borta, det går åt betydligt mindre schampo när man tvättar det. Hoppas även att min förkylning är bättre i morgon och att sonen låter oss sova inatt. Hans förkylning har inneburit långa vakna nätter för oss nu i tre nätter i rad. Han gallskriker och vi har inte lyckats slå dövörat till och somnat om. Håller alla tummar för en god nattssömn!

Ovido - Quiz & Flashcards