Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Anna - 13 augusti 2007 18:48

Nu äntligen har jag lagt ut lite semesterbilder på min pixbox. Det var visst lite klagomål på att den inte uppdaterades så ofta. Tyvärr kunde jag inte ladda alla bilder eftersom utrymmet var begränsat. Lägger ut dem lite senare.

Av Anna - 13 augusti 2007 17:10

I dag känns det som första dagen efter en evighetslång semster, men det är klart, det är ju inte jag som haft semster utan sambon. Jag är ju faktiskt mammaledig fortfarande. Jag har sysselsatt mig med att söka jobb, gå promenad och lekt i parken med lille sonen, som nu redan passerat trettonmånaders gränsen. Inge bebis längre alltså.

Jag har åxå bestämt mig för att försöka lösa min eviga fråga om vikten på egen hand... ialla fall till en början. Skulle egentligen vilja gå med i viktväktarna igen, men jag har varit med så många gånger att jag borde klara det ändå. Har ju allt material. Ikväll blir det vägning, mätning och frosseri för att sedan börja redan i morgon bitti med mitt nya liv. Ja, vi får se om jag klarar mitt lilla personliga mål på utsatt tid. Det måste helt enkelt gå, inget godis, inga popcorn om kvällarna och väldigt lite alkohol, det har ju ändå blivit en del under semstern. Bäst att börja tänka om! Nu kommer jag vara stenhård. En timmes promenad om dagen och följa vv:s kost program stenhårt.

Önska mig lycka till, det kommer antagligen att behövas.

Ovido - Quiz & Flashcards