Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Anna - 25 augusti 2007 10:54

Så här trött blir man av städning

Av Anna - 25 augusti 2007 10:35

Jag har ju namnsdag i dag. Min pappa ville att jag skulle heta Louise för han tyckte att det var ett vackert namn. Konstigt, han ville att jag skulle heta det men han glömmer alltid bort att gratta mig på namnsdagen. Jag får väl helt enkelt gratta mig själv. Grattis på namnsdagen till mig själv och alla andra Louise där ute.

Av Anna - 25 augusti 2007 10:31

Nu har jag rensat papper, slängt gammal reklam som legat typ hur länge som helst, sorterat viktigt i en hög och oviktigt i en annan. Plockat i ordning lillemans alla leksaker, ställt dem på dess plats och självklart torkat damm, dammsugit och moppat golv. Egentligen skulle jag vilja städa hela lägenheten, men det orkar jag inte. Ska fortsätta lite i morgon.

Håller åxå på att tvätta upp allt som ligger i tvättkorgen. Svårt, det är många olika tvättningar och kommer väl kanske ta stor del av dagen. Ville ju inte börja hur tidigt som helst efterom grannarna ska få sova en liten stund, det är ju trots allt lördag. Alla är ju inte uppe med tuppen, som en annan.

Ovido - Quiz & Flashcards