Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Anna - 23 augusti 2007 19:53

I förmiddags var jag och skrev kontrakt på systembolaget nere i Gottsunda centrum. Känns ganska bra, har fått tider för nästa hela september. Har sökt en massa jobb och sen får man återgå till sitt gammla jobb, lagom kul. Fast det är klart, det känns bra att börja jobba.

På eftermiddagen hade sonen och jag playdate med Karin och Simon. Vi träffades på det vanliga stället och sedan gick vi och satte oss i en lekpark, pojkarna härjade fritt och vi hann prata om allt som hänt under sommaren. Det kändes jättebra att träffas igen och jag måste erkänna att jag saknat dem båda. Det var en rolig eftermiddag och vi hade självklart lika mycket att prata om som tidigare, kanske ska vi ses på lördag igen. Håller tummarna att det blir bra väder för då skulle vi kanske grilla. Låter verkligen mysigt. Undrar om de kommer bjuda på grillad Halomi som de pratat om att bjuda på så länge. Ja, vi får helt enkelt se vad som händer, men kul att ses var det ialla fall.

Att träffa Karin gjorde att det sorgliga beskedet från skolan, jag hoppats på, som jag fick i morse. Alla tjänster var tillsatta men han skulle ha mig i åtankarna ialla fall om det hände nåt.

Måste alla lärare vara så hisklans friska?

Ovido - Quiz & Flashcards