Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Anna - 20 augusti 2007 19:46

Har precis avslutat en halvtimmes träning med viktväktarna. Hittade en gammal dvd med Aerobics, Yoga och Pilates på i femton minuter från vv. Nu har jag svettats igenom den två gånger, första gången gick det för snabbt och jag kände ingenting. Måste erkänna att jag blev svettig efter andra omgången. Kan detta bero på att jag är extremt otränad? Ja, det är nog det mest korrekta svaret, men det ska det ju bli ändring på. Har hållt på i en vecka nu med att räkan points på egen hand. Vägning i morgonbitti. Lite nervös, det har ju varit både kräftskiva och bröllop i helgen.

Håll tummarna och önska mig lycka till.

Av Anna - 20 augusti 2007 12:37

... är nog ingenting för mig. I går var vi och kollade när There´se hoppade ut ur ett flygplan på 4000 mesters höjd. Det var kul att se, hon fick det ju trots allt av oss i födelsedags present när hon fyllde 25, men nä, inget för mig. Efteråt verkade hon nöjd och hon sa att det var värt det men jag kan inte riktigt fatta vad som är värt. Att hoppa med en främmande människa som man bara måste lita på, hela ens liv står på spel i hans händer. Vad händer vid misstag? För de borde göras... Eller är det värt att lägga ut en mindre förmögenhet på att riskera livet? Nä, jag var inte sugen på att prova innan gårdagen och jag är inte mer sugen så här i efterhand. Hoppas bara att There´se fick ett minne för livet och att hon känner att det var så kul som hon trodde, innan hon hoppade.

Ovido - Quiz & Flashcards