Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Anna - 16 augusti 2007 21:31

Först var det öppna förskolan på förmiddagen, sen kom mina föräldrar. Vi packade in oss i bilen och for hem till min farafar. Det var lite trist att komma dit och veta att det atagligen är sista gången vi går i huset och på tomten, han ska ju sälja. Även om jag inte varit där överdrivet mycket under min barndom så har jag ju ändå en hel del minnen från poolen och deras underbara trädgård. Nästa stopp var Gottsunda för att få oss en bit mat, god sallad intogs på krogen där och sedan besökte vi farmor.

Jag passade dessutom på att kolla lite efter jobb och har fått litet napp på Bolaget i Gottsunda. Ska ner och skriva kontrakt nästa vecka, måste bara kolla ett annat jobb först, det skulle visst inte blir klart förrän torsdag, så jag måste hålla kontraktet på bolaget lite öppet.

Hem och fixa middag, säga hejdå till föräldrarna och sedan försöka packa inför helgen. Inte helt enkelt. Vi ska ju på bröllop och det är många saker som ska med inför ett sånt. Men det går nog bra.

Nu är det slappa lite och sedan bums i säng. Jag måste bara säga att jag älskar min säng, efter att sovit borta i andra sängar under semestern har jag verkligen förstått hur skön min säng är, varm men underbart skön.

Synd att jag inte har någon bra bok att läsa för då skulle jag kunna ligga hela kvällarna och bara läsa. Nåt bra tips förresten? Är lässugen!

Av Anna - 16 augusti 2007 07:08

Det verkar int bli någon vidare fin dag idag, men det gör inget, mina föräldrar kommer på besök och det ser jag verkligen framemot. Ska bli kul att träffa dem, det var ett litet tag sedan och jag längtar efter dem båda faktiskt. Vi kommer nog åka ut till min farmor och farfar och hälsa på och känner jag min mamma rätt kommer vi förmodligen springa många varv på stan åxå. Hon MÅSTE alltid göra det när hon kommer till Uppsala och hälsar på denna gång efterlyste hon visst ett par byxor. Vi får se hur mycket jag och pappa orkar med...

Ovido - Quiz & Flashcards