Alla inlägg den 5 september 2007

Av Anna - 5 september 2007 20:42

Jag har, med handen på hjärtat, verkligen älskat Idol på TV4:an och alla tidigare säsonger. Den här säsongen är däremot till stor besvikelse. Orkar inte ens titta. Hur länge ska det hålla på? Fram till första advent eller är det till och med ännu längre? Jag har redan lessnat, tur att det finns fler kanaler. Följer hellre tjejerna i Topmodell 8 på 3:an. Trodde nästan att jag skulle vara mer less på det programmet men näpp, det är jag inte.

Tyvärr håller 3:an inte måttet riktigt ikväll, bilden försvinner. Bara det inte fortsätter under Project Runnway som har säsongsfinal i kväll.

Av Anna - 5 september 2007 10:32

Idag har jag helt klart träningsvärk i mina ben, det smärtar och jag är helt slut i kroppen. Trodde man bara kunde få träningsvärk om man hade tränat, men jag har jobbat. Hela dagen i går var jag i Gottsunda och jobbade på systemet. Det var roligt och skönt att börja jobba samtidigt som jag känner att det märks att det var ett bra tag sedan jag gjorde det. I dag är jag helt slut. Sambon och jag har varit på promenad på förmiddagen till ett dagis och kollat lite och i eftermiddag ska vi gå ner till stan, undrar hur jag ska orka det.

Nä, måste kanske lägga mig och vila en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards