Alla inlägg den 18 september 2007

Av Anna - 18 september 2007 21:24

...tidigare på min födelsedag. Kändes lite konstigt, det måste jag erkänna. Handlade ialla fall bullar till eftermiddagskaffet och det var det ju ingen som tackade nej till precis.

Massor av männsikor har hört av sig åxå, både via telefon, sms och genom grattiskort. Superkul!

Har precis prata md mina föräldrar, detta är första året jag firar utan att de är närvarande, vilket åxå gör att det inte riktigt har kännts som födelsedag. De har varit utomlands och kom hem idag, men jag har ju jobbat ändå så det hade inte varit någon större idè för dem att komma hit efter att de landat. Vi ska åka till dem på fredag och fira mig i helgen. Känns skönt att komma hem till mamma och pappa igen, nu har jag inte varit där sedan i sommras.

Nu ska jag och sambon fortsätta fira min dag. Kanske ska jag snart gå och lägga mig, fick ju faktiskt en bok i morse åxå som bara skriiiiiiiiker efter mig.

Av Anna - 18 september 2007 07:28

Jag har fått en cykel! Känns verkligen udnerbart. Jag är så himla glad. Har aldrig fått en ny cykel i hela mitt liv. Pärlan (cykeln jag har nu och alltid har haft typ) fick jag ju redan när jag fyllde 10, och den var begagnad redan då. Åhhhhhhhhhhhh vad jag är glad för min cykekl. Nu jäklar ska det cyklas, det kan jag lova dig......

Av Anna - 18 september 2007 07:13

Jo det är sant, idag fyller jag 29 år. Endast 365 dagar kvar tills jag officiellt blir vuxen, för visst blir man det vid 30?

Ingen som har väckt mig med tårta, skönsång och paket på säng, känns trist. Träffar inte föräldrarna idag heller eftersom jag jobbar så det blir nog inte så mycekt firande för min del... Har dock tänkt att köpa lite bullar och bjuda på till eftermiddagskaffet på jobbet. Lite måste det ju firas när man fyller, även om jag inte tror att det är så mycket att fira egentligen.


Nu måste jag fixa lite innan jag ska åka till Gsunda.


Ha en bra dag alla läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards