Alla inlägg den 3 november 2006

Av Anna - 3 november 2006 22:10

I morse träffades Johanna och jag nere påstan förattväga oss, alltid lika nervöst. Hade gått ner 2.8 kilo, så det var ju kul. Därefter gick vi och fikade i Svavagallerian och sedan vidare till HM. Där hittade jag ett par byxor, skönt att slippa mammabyxorna jag gått med i alldeles förlänge!Lunch på Cupoido där det var fullt med folk och barnvagnar, tänk att alla ska ut samtidigt och trängas!Hempromenad i det begynnande skymmningen, bra att det fanns gratis reflexer på UL kontoret att hämta.Plockade naturligtvis på mig två stycken, en till vaje ficka på jackan. Man får inte vara dum...Middag: fläskfilé och klyftppotatis. Detbörjade med att jag ska mig i finbgret när jag skivade potatisen och sedan bränndes den fast i plåten. Var med andra ord inte påmitt bästa humör när min sambo kom hem från jobbet. Slö kollade på Idol, det blir bara sämre och sämnre detprogrammet. Fattar inte att man kollar egentligen!Dags att sova!!!

Ovido - Quiz & Flashcards