Alla inlägg den 21 november 2006

Av Anna - 21 november 2006 20:16

Ja, brännskadan jag fick igår när jag lagade soppa är inte en vacker syn. Har idag ringt till sjukvårdsupplysningen för att fråga vad jag ska göra. Ingen läkare behövs, skönt. Däremot blev jag tvungen att inhandla en jäkla massa grejer på apoteket och lördagens babysim kan jag se mig om i stjärnorna efter. Tur att min sambo är ledig och ska vara med. Jag får stå på kanten och titta på. Typiskt.Det var hemma hos Mia som jag ringde efter att hon lagt om min blåsa, som är större än ett ägg, med asolsprit, kompreser och en massa tape. Får se hur kul och skönt det kommer bli att rycka bort det ikväll när apotekets grejer ska på.Tog en fika på Gränby och därefter en promenad med Karin och Simon, trevligt att träffas och prata. Vi har upptäckt att våra karlar är väldigt lika fast ändå mycket olika. Vi ska väl sammanstråla på öppna förskolan och fortsätta skvallra då.

Ovido - Quiz & Flashcards