Alla inlägg den 30 november 2006

Av Anna - 30 november 2006 21:02

Är det bara jag som tycker att tiden går så himla fort? Vi är, om ett par timmar, redan inne i december. What? Jag fattar ingenting. Det känns som att sommaren och hösten passerat i ilfart. Min son har redan blivit fem månader och snart en vecka, inte klokt. Jag tycker på ett sätt att han alltid funnits här samtidigt som förlossningen (den kommer jag aldrig glömma) känns som igår. Jag hänger helt enkelt inte med. Adventskalendern drar väl igång i morgon bitti i sedvanlig tid 07.15 Nä, jag är allmänt förvirrad.När man pluggade var det en hel del massa grejer jämt som alltid hängdes upp i tid. Hemtenta skulle lämnas in ett visst datum, salskrivning eller PMinlämning vid något annat tillfälle. När man är mammaledig flyter dagarna, veckorna och månaderna i hop på ett underligt och smått förvirrande sätt. Jag älskar att julen knackar på dörren eftersom jag anser att det är bästa tiden på året, men vart i hela friden har tiden tagit vägen?

Ovido - Quiz & Flashcards