Alla inlägg den 5 november 2006

Av Anna - 5 november 2006 12:32

Babysim på förmiddagen, trodde det skulle vara lite smidigare men det var väldigt stressande. Min sambo jobbade så jag skulle klara mig helt själv. Som tur är finns det föräldrar som alltid hjälper till. I vattnet funderade sonen på vad som höll på att hända men det var inget skrik, bara ett förvånande uttryck i hans lilla ansikte. Fungeradebra. Efter simmet sov han som en klubbad säl, det var skönt.När min sambo äntligen kom hem från jobbet åkte vi till Enköping på svärfars 50 års kals. Vi kom sist och gick och lade oss sist. Det var ena sidan av släkten denna gång och nästa vecka blir det andra sidan av skläkten som kommer på kalajs. Mycket party när någon fyller 50!Tacobuffé stod uppdukat i köket och vi åt alla oss mätta, då kommer svärmor med hemmagjord tårta och hemmagjordsa bullar. Snacka om gott och so not viktväktarna.Vissa blev förfriskade, andra överförfriskade och vissa blev ingenting. Till dem hör jag, cola light är mitt berusningsmedel nu förtiden. Så är det när man ammar!!!!Ritktigt trevligt kaljas (svärmors ord) och tiden bara sprang iväg. Helt plötsligt var klockan 01.30 så länge har jag inte varit vaken sedan sonen föddes, brukar normalt somna strax efter 22, helt utmattad. Sov mycket gott och vakande helt groggy med känslan av att vara bakis (för första gången på väldigt länge) 06.32 när lilleman ville ha mat. Ja, det är inte mycket att göra. Mata och försöka somna om.

Ovido - Quiz & Flashcards