Alla inlägg den 27 november 2006

Av Anna - 27 november 2006 22:00

I lördags hade min granne under mig världens brakfest. Musiken dunkade fram till 01.15 och jag kunde inte sova. Festen fick ett abrupt slut när jag dunkade skurmoppen i golvet. Alla verkade gå hem och festens huvudpreson stupade i säng. Idag träffade jag henn. Trodde hon skulle vara skitsur på mig men det var hon inte, skönt. Istället undrade hon varför jag ine hade dunkat med moppen tidigare.....? Konstigt. Vaddå ville hon att festen skulle sluta och alla vänner skulle gå hem? Hon trodde jag var skitförbannad på henne och jag rodde hon var det på mig. Skönt att allt är utrett nu ialla fall.No hard fellings.

Av Anna - 27 november 2006 13:05

I morse var det dags igen att lägga om armen. Nu anser min sköterska att såret är så fint att det nog kommer vara läkt inom ett par veckor. Känns verkligen ljuvligt. Fick ny tid för omläggning på onsdag. Problemet nu är att det kliar så att jag håller på att bli tokig. Tur är att jag fått "stötdämpare" på armen så att jag kan klia lite på utan att komma åt såret.Väntar på att telefonen ska ringa, därefter promenat, måste lämna tillbaka filmen vi såg igår. Den som var helt värdelös!

Ovido - Quiz & Flashcards