Alla inlägg den 7 november 2006

Av Anna - 7 november 2006 09:58

Var knappt utanför dörren igår. Efter att jag ätit min lunch och sonen sovit en stund gick jag över till grannen Veronica för att lämna tillbaka en film jag lånat av henne. Vi drack kaffe och pratade. Sedan ringde Andreas bror Daniel och hans flickvän Therése och sa att de snart skulle vara hos mig. Bäst att kliva ut. Mötte dem på parkeringen och vi gick upp till oss. Pratde lite om middagsplaner och sedan gick vi till ICA och handlade. Therése och jag gick en promenad med lilleman via Gränby 4- H går doch sedna hemmåt. Vi lagade mat, pratade och hade det riktigt trevligt. LIllemannen somnade precis som vanligt och sov till 03.30 i natt, det var skönt. Det är alltid kul att få besök av sådna man inte träffar så ofta. Daniel och Therése bor i Jönköping så vi ses inte alltför ofta, nästa gång blir till jul.Jag har fått problem med typsnittet på denna sida. KAninte se vad det står så för att kunna skriva detta inlägg har jag gissat mig fram. Är det någon som vet vad det kan vara för fel?

Ovido - Quiz & Flashcards