Alla inlägg den 29 november 2006

Av Anna - 29 november 2006 20:11

Jaha, då är det inte länge kvar till advent. Jag kan inte hjälpa det men jag älskar den här tiden på året. Idag har jag och min sambo fixat massor inför helgen i hemmet. Det är adventsljusstakar ialla fönster, mossan är inhandlad och på plats och juldukarna (vet att det är lite i tidigaste laget) är framme och ligger fint nystrykta på alla bord. Upptäckte att julgardinerna fortfarande låg otvättade i tvättkorgen sedan förra året, pinsamt... Självklart åkte de i rask takt ner i maskinen och hänger nu på tork. Förhoppningsvis kommer de upp i morgon.Min sambo tog en promenad med lillen så att jag kunde dammsuga och moppa alla golv. Den lilla killen är livrädd för dammsugaren så det blir inte så städat när det bara är han och jag hemma om dagarna.Jag älskar att vara hemma när det är så juligt och mysigt i mitt hem.

Ovido - Quiz & Flashcards