Alla inlägg den 16 november 2006

Av Anna - 16 november 2006 21:17

Vi har alltid fått våran son att somna mellan 20- 20,30 om kvällarna, men idag verkar det vara en omöjlighet. Han vill inte sova. Visserligen är inte timmen så sen ännu, han har ju somnat senare vid ett part tillfällen. Men det är ganksa irreterande. Vet inte om detta kommer fortgå hela natten. KAn alltid hoppas att han låter oss sova. Kanske ska man lägga honom bredvis sig i våran säng. Är inte helt förtjust i att ha honom sovandes bredvid mig. Sömnen blir inte riktigt som man tänkt sig då eftersom man inte vågar vända sig, vill ju inte mosa det lilla livet. Gråt, snutta tutte, gråt och snutta tutte. Orkar man detta? Nåt att fundera på innna man skaffar sig fler ungar ialla fall.

Av Anna - 16 november 2006 21:15

Här sitter jag framför datorn och filosoferar. Annica har precis varit här- vi fikade och pratade. Det var väldigt länge sedan vi träffades, över en månad sen så vi hade mycket att prata om. Hon hade med sig rulltårta, mycket gott. Inte heller så dyrt i points. En skiva- två points. Därför tog jag två bitar. Sonen sover gott, tacka gode gud för den berömda "fem minuters metoden" och min kära sambo är ute på galej. Nä, det är julbord på hans jobb. Bra för honom att kolla de olika varorna och produkterna eftersom han ska sälja grejerna sen. Hoppas bara han inte kommer hem alltför sent. Jag måste gå upp med honom i morgon bitti, strax efter fem för att han ska kunna hjälpa mig att plasta om min arm. Det är inte bra att duscha med armen nämligen. Hur skönt känns det? Hoppas lilleman sover i natt så att jag åxå får göra det. Man vet aldrig.

Ovido - Quiz & Flashcards