Alla inlägg den 28 november 2006

Av Anna - 28 november 2006 22:02

Idag har vi, jag och min lilla familj, varit på stan hela dagen och letat efter julklappar. Det är inte klokt vad det finns mycket leksaker till barn i alla åldrar och mycket annat som ingen egentligen behöver för att leva ett lyckligt liv men som tydligen folk ändå köper. Hittade ett par bra grejer till våra kära familjemedlemmar som vi är nöjda med. Svårast hittills är nog svärföräldrarna, vad ska vi hitta på och kommer det vara en bra grej eller en dålig? Ett bra tips från mig är att gå och handla en vanlig vardag. Jag blir tokig av blotta tanken på att sressa runt på stan en lördag när alla andra är ute. Varför gör alla männsikor alltid sina inköp på helgen? Svårt att begripa när man varit student (och alltid haft någon ledig tid i veckan) i fem år och därefter mammaledig. Jag älskar att gå i lugn och ro och leta rätt på saker som antingen jag vill ha elelr som jag vill ge bort. Det roigaste av allt är väl ändå att slå in och fixa fina små knorrer med snöret på paketen. I just love christmas.

Ovido - Quiz & Flashcards