Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Anna - 1 juni 2007 19:03

Solen har lyst med sin frånvaro mest hela dagen, inte förrän nu som den skiner och på ett vädigt irreterande vis. Mitt i synfältet för TV:n, fast egntligen spelar det ingen roll eftersom det ändå inte finns nåt att se.

På förmiddagen var jag och sonen ute i sandlådan med grannens lilla tjej Emelie. Sonen åt som vanligt mängder med sand och grinade när vi skulle gå in.

På eftermiddagen träffade jag min gammla partykompis Sofie. Hon har alltid så mycket skvaller att komma med, förstår inte att så mycket kan hända i hennes liv. Vi fikade och pratade och avslutade med att springa lite i affärer, då förstod jag plötsligt, min stil är helt ute. Sofie hittade en topp, som jag nog skulle beskriva mer som ett stycke tyg som kanske skulle kunna vara en kjol. Nä, det gäller att ringa stilakuten för detta funkar inte längre. Kul att träffas var det dock och lite som grädde på moset kommer vi ses även i morgon. Då har vi dessutom diksuterat att ev gå ut tillsammans. Känns lite som back in the day´s. Vi får helt enkelt se hur det slutar....

Sitter nu och väntar på att sambon ska komma hem från jobb, blir sen middag- nachos tallrik på egengjort vis. Gott!

Ovido - Quiz & Flashcards