Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Anna - 22 juni 2007 08:51

... efter prästkragar till min och sonens midsommarkransar. Väntar att Pernilla ska dyka upp så att vi prästkragar, efter vår sedvanliga mängd kaffe kan bege oss ut på jakt. Hoppas dock at jag hittar några för jag vet inte riktigt vart jag ska leta. I går när vi gick till IKEA hittade vi ett dike fullt av prästkragar, men det är lite långt bort faktiskt. Måste försöka lägga upp en liten plan på hur vi ska gå till väga.

Önska mig lycka till!!

Av Anna - 22 juni 2007 07:30

Igår kväll började läsa en ny bok. "Vingklippt ängel" av Berny Pålsson. Den skildrar hennes liv genom missbruk och självdestruktivitet. Har inte hunnit läsa så mycket men det jag läst hittills är väldigt otäckt. Nät jag lade i från mig boken och släckte lampan kunde jag inte släppa tanken på det jag läst och hjärnan gick på högvarv. Efter att endast läst ett par kapitel kan jag säga att den är otäck, spännande, äcklig men väldigt intressant.

Ovido - Quiz & Flashcards