Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Anna - 14 juni 2007 19:01

I fredags var det så dags att fira Jessica och Henrik på deras studenter och i lördags var det kristians tur. Lovade lite bilder och här kommer de.

Hoppas ni är nöjda med er dag och att ni fick en oförglömlig kväll

(eller inte).

Bilderna visar Henrik, Jessica och Kristian , de tre studenterna vi firade i helgen.

Av Anna - 14 juni 2007 17:04

Det är inte klokt vad mycket folk det alltid är uppe i centret. Pernilla och jag tog en sväng i affärerna uppe på Gränby för att ha nåt att göra i eftermiddag. Hittade en kjol på rea, kanske nåt att ha på sonens födelsedag... Vi får se. Nu ska vi kolla lite på Karlsson på taket sonen och jag, innan det är dags att göra kväll.

Av Anna - 14 juni 2007 12:36

...att vara hemma igen. Jag har varit borta i nästan en vecka och visst har jag haft det skönt, men inget går upp mot att återigen vara hemma. Borta bra men hemma bäst är ett utomordentligt begåvat talesätt. Även sonen blev glad av att komma hem, han gick genast in till sitt rum, bara för att kolla läget. Nu sover han en stund i sin egna säng- som jag tror att han har längtat efter en smula.


Glöm inte att lägga en röst i omröstningen åxå. Kram till er alla!

Av Anna - 14 juni 2007 11:21

I tisdagens inlägg skrev jag mina föräldrars dotter Sara. Måste be om ursäkt men det blev lite fel. Mina föräldrar har endast en dotter och det är jag, Anna. Kul dock att så många läst och fått sig en funderare. Det är faktiskt mina föräldrars grannes dotter som heter Sara, fel är åtgärdat.

Ovido - Quiz & Flashcards