Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Anna - 7 juni 2007 12:54

Tänkte jag skulle överraksa min sambo med nystädat hem och nybakad kaka. Hoppas han lägger märke till mitt hårda slit i värmen som jag ägnat mig åt hela dagen. Håll tummarna!!!!

Av Anna - 7 juni 2007 08:55

Nu alla mina kära bloggläsarvänner, är det bara att rösta för fulla muggar. Har ni nåt annat förslag på hur man kan hantera sommaren så skriv det gärna i en kommentar.


Stor och solig kram på er alla som läser min blogg. You rock my world!

Av Anna - 7 juni 2007 08:20

Sonen bestämde sig för att göra natten till ett levande helvette för oss. Han vaknade vid tre och tyckte att han hade sovit tillräckligt, nåt vi absolut inte kunde hålla med honom om. Lade honom i våran säng och hoppades att han skulle somna om, vilket han inte gjorde förrän klockan visade 4,30. Lagom kul. Dessutom verkade han oförskämt pigg när sambons väckarklocka ringde och han skulle bege sig till jobbet en och en halv timme senare. Jag däremot ville bara somna om och kanske till och med hoppa över hela denna dag. Tyvärr är det inte så i vekligheten. Det var bara att gå upp och börja dagen med gröt, disk och tvätt. Nu tänkte jag lägga mig på sängen och läsa en stund- man får passa på när barnet sover...

Ovido - Quiz & Flashcards