Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Anna - 29 juni 2007 20:28

Varför visar alla kanaler bara skit på en fredagkväll? Femman kör Ugly Betty, som visats typ hundra gånger tidigare, Fyran kör en fars med Stefan och Krister. Är det nån som tittar på det? Fattar inte varför de inte visar nån schyst film istället. Blir tokig!

Av Anna - 29 juni 2007 17:49

Har upptäckt att det är riktigt kul att spela Betapet. Kan inte vänta tills jag kan få chans att spela igen. Vet inte varför men det är verkligen kul, tiden bara flyger iväg och samtidigt tränar man hjärnan, vilket ska vara bra mot ålderdomsglömska.

Ni som ännu inte provat borde verkligen göra det.

Kolla in www.betapet.com

Av Anna - 29 juni 2007 15:26

...har jag träffat idag. Endast femton dagar gammal. Inte kloktalltså. Min gammla kursare och Pernillas barndomsvän Kristina fick en Matteus den 9:e juni. Kristina och lillen kom hem till Pernilla och fikade och jag och lilleman var där. Lilleman blev mycket intresserad och ville hela tiden klappa och känna på lillpojken. Han var så söööööööööööööt. Kan inte fatta att min lille son varit så liten och så lugn. Bebisen bara sov hela tiden, minns knappt den tiden alls. Nu är det ju full rulle mest hela dagarna.

Ovido - Quiz & Flashcards