Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Anna - 11 juni 2007 20:50

Ser att det är folk som röstar i min pågående omröstning men det var länge sedan någon skrev en kommentar. Konstigt!

Av Anna - 11 juni 2007 20:34

Just nu befinner jag mig i Mariefred hos mina föräldrar. Sambon skjutsade mig och sonen hit igår så att vi skulle ha chans att sola och njuta av de varma sommardagarna som vädret bjuder på under ett par dagar. Inte helt kul att sitta i en svettig lägenhet när det är kanonväder.


I fredags åkte jag till Enköping för att fira två stycken studenter. Först var det Jessica som vi firade i Bro och sedan åkte vi raka spåret till Enköping där det var dags att fira Henrik. Som vanligt blir jag alltid lika rörd och fällde en och annan tår. Sån är jag, lite småkänslig sådär. Måste ligga i släkten. Hur som helst de två studenterna ingår min "ingifta" släkt så de förstod nog inte varför jag grinade.  Full fest blev det ialla fall och sambo, jag och svärfar stannade till sist, tror klockan hann bli 01,30 då vi begav oss hemmåt. Sambon hade då under kvällen lyckats skada sig och fått ett plåster i pannan. Inget allvarligt men blodvite uppstod.

Lördagseftermiddagen kom och vi stuvade in oss i bilen för att åka till Bålstad för att fira ytterligare en student. Det var trevligt med god mat och ännu mera vin. Kunde inte misslyckats helt enkelt. (Kommer lägga in bilder på studenterna när jag kommer hem till Uppsala)


Så på söndagen åkte vi alltså hit tidigt ,till Mariefred, för att bara njuta. Idag har mamma och jag bara solat och lekt med lilleman, vilket har varit jätteskönt. Tror att jag har lite solfrossa för jag fryser och känner att jag kanske borde lägga mig under ett varmt tjockt vintertäcken, men nåt säger mig att det är helt fel årstid för vintertäcken och tjocktröjer.

Imorgon blir det jag och sonen på egenhand men vi ska nog allt hitta på lite bus.

Ovido - Quiz & Flashcards