Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Anna - 12 juni 2007 16:34

Det känns som att jag har lyckats få mig en rejäl grundfärg nu inför sommaren. Vilket naturligtvis är helt underbart. Ryggen och baksidan på benen är rosa, som alltid i början, men framsidan börjar ta sig ordentligt nu faktiskt. Helt ljuvligt kan jag tycka. Kommer antagligen känna mig blekare än alla andra ialla fall eftersom jag med mina ljusa pigment först blir rosa, men nu är händer, armar och ansikte ganska bruna ialla fall, benen kommer väl eventuellt få färg de med... hoppas att det blir så under morgondagen. Håller ialla fall tummarna för det.


Förrutom sol har jag och sonen häng en stund i lekparken tillsammans med mina föräldrars grannes dotter Sara och hennes lilla Lea. Nu tror jag mina föräldrar är på ingång, måste skynda mig att sätta på kaffe. Har handlat Glassbåtar på Hemglassbilen för att ge dem en liten överraksing så här efter en hård dag på jobbet.

Imorgon kommer min sambo hit, åhhhhhhhhhh vad jag längtar efter honom.

Ovido - Quiz & Flashcards