Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Anna - 21 juni 2007 17:43

Pernilla bjöd på förmiddagsfika och sedan begav vi oss ut på promenad mot IKEA. Jag skulle inte handla nåt, bara kolla lite. Det var stora planer på gång där borta, oj, oj. I vart enda rum byggdes det om och målades för fullt. Blir nog bra tillslut. Lyckades desstuom hålla mig vid att inte handla nåt, även om det fanns en hel del grejer jag skulle vilja ha.... En klapp på axeln till mig!

På väg hem började det regna. Inte så mycket till en början men när vi nådde fram till Pernillas port öste det ner. Sonen och jag skyndade oss hem och var ganksa blöta när vi väl kom hem.

Eftermiddagen har jag spenderat på överkastet. Läste ut min bok som Heather Mills McCartney skrivit om sitt liv. Den var helt ok, inte den bästa boken jag läst men ändå spännande. Kan bara säga att hon haft ett händelserikt liv, minst sagt.

Ikväll ska jag forstätta beta av min bokhög som bara ligger och väntar på mig. Skönt och väldigt rogivande att avsluta dagen med en skön bok.

Av Anna - 21 juni 2007 07:57

Lägger in några bilder på sonens upptäcksfärd från igår när vi lekte på gården.

Ovido - Quiz & Flashcards