Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Anna - 4 mars 2007 19:10

Åh vad jag blev rörd när jag öppnade bildörren och sonen log med hela ansiktet mot mig, ieftermiddags när han så äntligen kom hem. Jag fällde ett par tårar av ren lycka, jag kan inte fatta att det känts så tomt utan honom under dagen. Ett par timmar går an men inte mer än ett dygn. Visst har jag även saknat min underbara sambo, men honom har jag varit i från förrut, så det var int elika jobbigt. Nä, hela dagen har jag saknat min ljuvliga lilla kille occ när han kom hem kunde jag inte hålla tillbaka mina mammakänslor.Seperationsångesten är ett faktum!!!!

Av Anna - 4 mars 2007 15:53

Äntligen är min sambo och son på väg hem. De har varit hos svärföräldrarna i helgen då jag haft tjejekväll på lördagskvällen. Åhhhhhhhhhhhhh vad jag längtar efter de båda. Jag kommer krama ihjäl dem när de kommer. Det funkade jättebra i går när de inte var här men idag, usch vad jag har längtat efter dem båda!

Av Anna - 4 mars 2007 15:06

Har jag legat på soffan hela dagen i dag och slängt i mig bakispizza efter min lilla tjejkväll med massor av rödvin i gårkväll? Nä, det har inte riktigt varit så. Visserligen sov jag til 9,30 (typ rekord) men efter det skulle det diskas, och fixas i lägenheten. Precis som vanligt. Gjorde i ordning frukost och satte på film, skulle hämta mer juice- ja då spillde jag ut en hel liter juice i kylen. Vad fint, då blev kylen ordentligt urtorkad åxå. Är det inte konstigt? Var för kan inte jag bara ligga på soffan och koppla av? Varför måste jag fixa med allt jämt? Begriper inte varför det är så. Jag tycker själv att det skulle vara skönt att slippa bry mig men jag pallar inte det.Kvällen var verkligen kanon tykcer jag. Vi åt mina pajer och en kladdkaka som jag bakat. Därefter satt vi och snackade, drak vin och åt chips. Musiken som rullade var blandad. Hade gjort två skivor själv som jag tycket var bra, men på min uppmaning hade folk tagit med egen musik så vi lyssnade även på det. Vissa gick hem tidigt, andra lite senare och Annica stannade till 02,30. Det var supernice, bara sitta och snacka med vin i handen och musik i bakgrunden. Jag hade en trevlig kväll och jag hoppas att ni som var här åxå hade det.

Ovido - Quiz & Flashcards