Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Anna - 30 mars 2007 21:55

Vad visas egentligen på TV en fredagskväll? Jag kan inte fatta varför det bara visas drit på TV en fredagskväll. Så ska det låta, Let´s dance och Welcome to Sweden, är väl egentligen det enda som är värt att se. Sitter och väntar på att Welcome to Sweden ska börja... oj, det börjar visst nu. Typiskt att man får chans att skriva när ett program man verkligen vill se börjar, så är det när sambon lägger labbarna på datorn hela kvällen.

Av Anna - 30 mars 2007 19:32

... är det största centrat i stan, ändå har jag inte hittat nåt att ta på mig på måndag då jag ska på min intervju. Sprang som en svettandes råtta genom butikerna och rotade, letade och sölkte efter nåt nytt och vårfrächt, men det var förgäves. Sonen tappade dessutom sin filt, så vi gick från Gränby med avskanden av både filt och nåt nytt till mig. Typiskt.På vägen till Gränby satt jag en stund i vårsolen och njöt av det vackra vädret. Sonen sov och jag hade tid att vända mitt vinterbleka ansikte mot den skäna solen, det var väldigt skönt. Tyvärr var det mindre mysigt att passera en ädlre man som stod i buskarna och kissade, helt okamoflerad medans tanten hans satt på bänken alldeeles intill och väntade. Hallå! Vad hände med att slå knut på den lille och kissa på en toalett? Jag fattar inte, skulle jag gjort så? Nä. Hur många gånger har man inte varit ute på promenad och varit i behov av en toa? Allt för många gånger, det är ju bara att hålla sig. Jaja, vi ser väl olika på den saken, men en äldre man i över 75 årsåldern? Nä, inte helt ok.

Av Anna - 30 mars 2007 07:39

... med strålande sol. Idag visade de just på lokalvädret att det ska bli 14 grader varmt. Kan det bli så mycket skönare? Vill ut i solen så fort som möjligt.

Ovido - Quiz & Flashcards