Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Anna - 25 mars 2007 20:59

I morse sov vi nog ovanligt länge när Johanna ringde trodde jag nämligen att klockan var 9 men istället var den 10. Visst, vi hade missat att stäla om klockan som man borde gjort innan man gick och lade sig. Typiskt. Lät sambon sova till vad jag trodde var 8,30 men som visade sig vara 9,30. 10 stod Pernilla i farstun och skulle vara banrvakt. Det blev rykande stressigt kan jag lova. Ingen frukost hemma, varken smör ellr bröd så vi tog bussen ner på stan för att hinna äta frulle på McDonalds. Träffade Johanna och gick på mässa. Det var en bra mässa och jag kände mig nöjd efteråt. Nja, inte helt nöjd, sa nåt jättedumt till Johanna som jag ångrar djupt. Hon blev ledsen, jag blev ledsen och det var inte meningen. Har pratat med henne och jag hoppas att vi kan vara vänner ialla fall och att du Johanna kan förlåta min klumpighet.Jag tycker oerhört mycket om dig Johanna och jag är verkligen super ledsen, det vill jag bara att du ska veta.Vi storhandlade mat, det blev dyrt men nu finns det grejer i både kyl, frys och skafferi. Skönt.Har grattat min vän Sara på hennes födelsedag... vi nämner ingen ålder.... Det kändes skönt att prata lite med henne, det var länge sedan. Grattis igen gummna, hoppas du fick en bra dag!Tack för all hjälp Pernilla med sonen idag. Det var skönt att göra lite grejer bara med sambon. Det var väldigt länge sedan.... Nu återstår bara lite te i soffan under en mysig filt och sedan måste jag även hinna läsa lite i min bok som är så spännande innan nattlampan släcks för sista gången denna vecka. Tack och godnatt alla ni som läser.

Ovido - Quiz & Flashcards