Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Anna - 12 mars 2007 19:16

.. håller våra grannar ovanför oss på med? Jag håller på att bli tokig på dem. De dunsar i vårat tak varenda kväll. Börjar undra om det är så att de kör några konstiga Dance moves, som ingen tidigare skådat. Nä, snart kommer jag lägga en arg lapp i deras låda. Bor man i lägenhet måste man ju förhelsike visa lite hänsyn!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Anna - 12 mars 2007 19:03

Finns det någon som inte älskar VÄNNER? Jag kan inte leva utan dem. Just nu visar de avsnitt som jag lyckats missa, trots att jag har nästan alla VÄNNER avsnitt på VHS. Åh, kvällen är räddad när Chandler, Joey, Pheobe, Monica, Ross och Rachel gör entré i vardagsrummet. JAg kan skratta i hjäl mig åt dem.Tillbaka till verkligheten. Idag har jag och sonen varit på långpromenad med Karin, Simon och Karins man. Vi började gå mot Brantingstorg- där vi fikade. När jag sedan trodde vi var på väg till en affär för att handla, stannade de hungriga turturduvorna till på MAX. Jag kan lova att det såg väldigt gott ut med hamburgare men jag var faktiskt inte hungrig. Kom hem strax innan 17 tiden och nu har jag och sonen duschat och han har somnat inför natten. Jag sitter här framför TV:n och nujuter av ett vänneravsnitt jag aldrig sett tidigare.

Ovido - Quiz & Flashcards