Alla inlägg den 10 mars 2007

Av Anna - 10 mars 2007 22:03

Jaha det är typ straffet The Ark fick för att deras låt vann i årets melodifestival. Rätt låt som vann? Ehhhhh, nä skulle inte tro det. Jag höll inte på Tommy Nilsson men visst var det lite synd om honom, inte ett enda poäng. Nä, jag höll på Anna Book och Måns Zelmerlöv. Tyvärr var det inte så rätttippat av mig.

Lek

Av Anna - 10 mars 2007 16:48

Lek på rummet med alla leksaker i väntan på att pappa ska komma hem

Av Anna - 10 mars 2007 16:37

Som alltid på lördagar var det babysim även idag. Denna gång fick sonen simma själv under vatten från mig till kanten på bassängen. Som mamma var detta väldigt otäckt men det tyckte inte sonen. Hur kul somhelst tyckte han.På vägen ner till simmet träffade jag och Pernilla, som var mig behjälplig idag, Annica som hade varit i Stockholm helt spontnt över natten. Jag blir alltid lika förvånad när jag träffar på någon jag känner, tycker det aldrig händer annars när man är på stan. Vissa träffar alltid på folk medan andra, typ jag, aldrig ser nån jag känner. Konstigt!Efter simmet gick jag och Pernilla och fikade på Åhlens resturangen, det var hur mycket folk som helst där men det var trevligt. In en sväng sedan på Designtorget, jag älskar den butiken men de hade inte det jag letade efter. Vidare gick jag hem och väntar nu på att sambon ska komma hem så vi kan äta lite mat och dricka lite vin, det är ju trots allt lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards