Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Anna - 22 mars 2007 18:54

Trodde det skulle bli världens segaste dag idag, var inte sugen på att göra nåt alls i förmiddags. Men, allt kan ändras. Tog på mig för det snarlika höstvädret vi har och gick en lång skön promenad i rask takt med sonen sovandes i vagnen. In på affären, handla och hem och mysa. Det blev helt enkelt en skön dag i utomhus luft och mycket mys inne. En sådan dag måste man ha ibland åxå. Ska snart börja med middagen, den kommer få min sambo att diska en hel vecka. Ugnsfalukorv och potatismos. Ingen av mina favoriter men min sambo älskar det. Vad gör man inte för kärleken!

Av Anna - 22 mars 2007 11:57

Var med och rösta i min nya undersökning. Ni som missade den förra, kom igen nu, rösta för allt ni är värda. Ni som däremot röstade, fortsätt i samma anda, jag älskar att ni engagerar er och att ni läser och kommeterar min blogg, bara så att ni vet.

Av Anna - 22 mars 2007 11:43

Tråkigt väder, tråkigt inne, tråkig tvätthög och allmänt trist allting. Har försökt hitta någon att gå promenad med, ingen kan. Alla har nåt annat för sig. Då känner jag genast att jag kasnke skulle ta tag i min tråkiga tvätthög som ligger på golvet i sovrummet- orka? Nä, tror inte det. Skulle kunna gå till affären och handla så jag kan baka lite bullar. Orka? Nä, det var just det. Ingen ork till nåt idag. Vill jag vara inne hela dagen? Nä, det är för tråkigt, vill jag gå promenad själv? Nä, alldeeles för tråkigt. Får panik på dagar som denna.

Ovido - Quiz & Flashcards