Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Anna - 1 maj 2007 08:52

Min sambo sover djup i sonens rum, mina föräldrar sover skönt i mitt sovrum och jag är vaken. Hatar att alltid vara den som vaknar först. Nu vill jag att alla vaknar så att vi kan äta frukost, prata lite och sedan åka och hämta sonen. Håller på att längta ihjäl mig efter honom nu. Tre nätter har han varit borta och det är länge, åhhhhhhhhh vad jag vill hämta honom nu. Nä, nu funderar jag på om jag ska fixa frukost och säga till alla att den är serverad... vill man vara så jäkla tantig? Klockan är ju inte så mycket, men det känns som att hela dagen bara går om de inte VAKNAR nu!

Nu hör jag lite ljud, de kanske är på väg att vakna, underbart!

Av Anna - 1 maj 2007 08:17

...till nästa valborgsfirande. Idag känns det ganksa skönt att det är så länge kvar. Vi satt i parken och drack och åt vår matsäck och det var supermysigt, precis som det var supermysigt att göra samma sak förra året opch året innnan det. Att fira valborg i Uppsala skulle egentligen kräva någon form av strategi, man blir alltid för överförfriskad, för trött och vill bara hem och sova. Nä, det måste finnas ett bättre sätt, så att man kan hålla ut under hela dagen och vara lika på under kvällen.

Vi var på fest hos Nicke och Maria, lika trevligt som alltid men jag pallade inte att vara kvar. Fick ont i magen efter middagen (som var hur god som helst) och var väl inte heller helt nykter, kroppen hade redan då sagt ifrån. Hur som helst, mådde allmänt illa och ville bara hem. Synd för det var trevligt att träffa alla och umgås , men valborg i Uppsala är ett helvette. Till nästa år behöver jag en metod som gör att jag kan hålla mig party hela natten åxå.

Just idag känns det så jädrans ljuvligt att det är ett år kvar till nästa år, man är helt enkelt inte 20 längre...

Ovido - Quiz & Flashcards