Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Anna - 30 maj 2007 08:50

Igår var det en skön dag med barnledig eftermiddag. Detta innebar såklart ett fullspäckat schema. Frissan klockan 15 och därefter träffa Johanna för att åka hem till henne. Helt underbar middag serverade hon- ett recept som jag kommer att sno, rakt av. Känns som att jag gjort det förrut, men det är kul med nya maträtter ibland. Vin till maten, choklad och glass till efterätt. Ljuvligt gott och mycket trevligt sällskap. Johanna och jag babblade och babblade och vips var klockan 23,30- så sent har jag inte varit ute på mycket läääänge!

Cyklade hem, snabbt genom Gränby tyckte dock att jag såg två stycken potentiella våldtäcktsmän men det visade sig vara två vanliga människor som var ute på kvällspromenad med hunden deras. Du ser, otäckt vad huvudspökena kan ställa till.


Ovido - Quiz & Flashcards