Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Anna - 7 maj 2007 18:52

Trots att vädretsmakter svek oss lite idag med regn och lite småkyligt begav sonen och jag oss ut till gungorna och sandlådan. Ut kom åxå Veronica med Emelie och det blev genast roligare att leka i sandlådan när man var två.

Av Anna - 7 maj 2007 10:29

Inatt vaknade sonen vid tre tiden och var hur hungrig som helst. Upp och fixa välling, typ fjärde natten i rad som han vaknar och vill ha mat- mycket egendomligt efterom han slutade med dessa nattmål för länge sedan. Måste bero på att tänderna är på väg att förgylla hans leende. Hur som helst, medan jag skakade vällingflaskan efter bästa förmåga i mörkret såg jag grannarna hålla på med nåt jäkligt mystiskt. Klockan var strax efter tre och de höll på att bära över nåt avlångt och ganska tungt på cykel till grannporten.

Vad i helsike höll de på med? När jag gått och lagt mig igen och sonen sov låg jag och funderade på om det var så att de fraktade ett lik mellan trappuppgångarna? Inte vet jag vad det kan ha varit i "paketet" men det såg inte helt ok ut. Nu hade jag inte mina brillor på mig så jag kunde inte se mer än så, men vad gjorde de ute mitt i natten klockan tre och varför kunde de inte bära grejen dels i sina armar och varför mitt i natten? Vad skulle de in i den andra trappuppgången att göra. Ju mer jag funderar över detta desto mer skraj blir jag, var det ett lik?

Ovido - Quiz & Flashcards