Direktlänk till inlägg 25 maj 2007

Eftermiddag på stan

Av Anna - 25 maj 2007 19:54

Träffade Pernilla i eftermiddags på stan efter att jag faktiskt inhandlat en bikini. Hittade en fin inne på Stadium, den första butiken jag gick in i. Att prova med sonen inne i provhytten som hela tiden var på väg ut därifrån var inte helt lätt så det blev inte att stå länge och begrunda alla celluliter eller mindre klädsamma nackdelar som sitter på kroppen. Får se hur ofta jag kommer använda mitt inköp, men någon gång blir det nog ialla fall. Har även bokat klipptid, äntligen ska mina torra och slitna toppar bort. Vill dock inte ta för mycket nu när håret blivit lite halvlångt. Skönt med kort på sommaren fast samtidigt tar det lång tid att få en bra längd så jag vill inte kapa helt. Vi får se hur det blir helt enkelt. Har et tpar dagar på mig att fundera vad jag vill göra med barret.


Fikade med Pernilla på Svavagallerian och där sprang jag in i Evelina. Hon var trött men skulle på fest så det ordnar nog upp sig för henne ikväll. Hoppas du får kul tjejen och att du orkar hålla dig vaken trots att du var tvungen att jobba på jobbet inatt.........

Kom  hem och sambon stod redan och fixade middagen, det var bara att hälla upp lite vin och sitta vid matbordet och hålla sällskap, inte var dag som man möts av detta i köket när man kommer hem. Trevligt och väldigt skönt.

Är helt slut men det är fredag så jag kan inte gå och lägga m ig ännu, inte ens för att läsa min underbara bok som jag har mycket svårt att lägga ifrån mig.


Imorgon händer det grejer, det ska städas, handlas och baka pajer. Jessica och Jimmy kommer på besök och det kommer bli hur kul som helst.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 31 augusti 2008 10:24

Jag flyttar min blogg till annagrillfors.blogspot.com Alla ni som troget läser om mig och mina vardagliga bestyr får självklar följa med mig dit istället. Alla ni andra åxå, såklart!   ...

Av Anna - 30 augusti 2008 23:32

Just nu sitter jag på vardagsrumsgolvet hemma hos Linus och Martina och försöker skriva ett inlägg, trots en hel del mängd vin i kroppen. Vet allstå inte hur detta kommer sluta. Alla barnen sover sött, våran son i soffan, svettig som en liten gris un...

Av Anna - 30 augusti 2008 15:02

Nu har jag äntligen varit och blivit klippt. Det kändes nästan som en evighet sedan men det är ju bara två och en halv månad sedna jag var och fixade mig. Nu känns det verkligen skönt. Lite nyfrissad i håret med både ny frissa och slingor. Åhhh vad d...

Av Anna - 29 augusti 2008 12:19

Efter en mer eller mindre (läs mer) skitjobbig vecka är det så äntligen fredag. Jag måste säga att det känns hur skönt som helst. I morgon ska jag bli klippt, det är nåt jag verkligen längtat efter, ser inte helt OK ut i skallen direkt. Men annars ko...

Av Anna - 26 augusti 2008 10:19

...blir det den här veckan för mig. Igår hade vi arbetsplatsmöte, i dag möte med arbetslaget och i morgon föräldrarmöte. Jag är redan helt slut och det är bara tisdag. Gissa om jag kommer somna sött i soffan på fredag. Annars rullar det på, terminen ...

Ovido - Quiz & Flashcards