Alla inlägg den 3 april 2007

Av Anna - 3 april 2007 19:53

Så börjar då Äntligen hemma på tv4 igen. Jag har visserligen nöjt med mig Bygglov och det har varit kul att se men måste medge att jag är jätteglad för denna säsongspremiär. Ska göra mig lite te och plocka fram godiset jag inhandlat på ICA MAXI för 2,90 kg. Kanon pris och det är faktiskt bara då jag brukar handla lösgodis. Åh vad det ska bli mysigt.I går fick jag ligga i sovrummet och kolla TV eftersom jag inte ville se samma program som min sambo. Han kollade på sista semifianlmatchen mellan HV71 och MoDo på kalan5, tyvärr åkte HV ut. Jag var så trött igår så när jag lagt mig tillrätta på sängen med filt och tända ljus somnade jag. Klockan var inte mer är 20,15. Mitt i Design Thomas och Simon somnade jag och vaknade 21,30. Då hade jag dessutom missat halva Cityakuten. Bara att borsta tänderna och lägga mig under lakanet med min bok. Orkade inte ens läsa ett kapitel, somnade och sov så hårt, hörde inte ens när sambon kom och lade sig efter Prison Break. Ibland undrar jag om det är nyttigt att fara och flänga runt som ett torrt yrväder. Jag blev nog trött av min dag i Stockholm, för mycket intryck och för mycket spänning som släppte tror jag.Nu dags för Äntligen hemma!!!

Av Anna - 3 april 2007 16:56

Var till Stockholm igår på intervju. Det visade sig inte vara en vanlig en mans intervju utan de använde sig av olika problem som vi gemensamt (13) stycken skulle diskutera och motivera vilket alternativ vi ansåg vara det bästa. Det var roligt men ganska svårt. Vill ju svara så klokt som möjligt så att de som ska anställa anser att man vet vad man talar om. Försökte sticka ut lite ur mängden, inte helt lätt. Min mamma tog hand om lilleman medan jag var ute i Nacka, det hade funkat bra förrutom att han ätit mer av hennes lunch än av sin egen. Jaja, det är så det kan vara. Klart, hans ishavsgryta kanske inte var så god...inte vet jag.Nu får vi se om skolan kommer höra av sig till mig eller om jag är en av dem som inte får komma tillbaka. Den som lever får se.Solen sken ialla fall i den kungliga huvudstaden igår och folk var ute på gator och torg, runt stressade som vanligt. Vet inte men när jag kommer till sthlm blir jag alltid lite nervös, kanske beror det på alla människor som är precis överallt eller så beror det på tempot. Lite för hektiskt för mig om sanningen sak fram. Gillar ju till exempel inte lördagar här i Uppsala, eller löningsfredag eller vanlig fredageftermiddag på Gränby Centrum, alldeeles för mycket folk för min smak.

Ovido - Quiz & Flashcards