Alla inlägg den 23 april 2007

Av Anna - 23 april 2007 19:20

Lilleman och jag tog en promenad till Gränby Centrum och kolla vad vi såg vi d Gränby 4H gård. Är inte killingar ett sant vårtecken så vet jag inte längre vad jag ska tro.

Av Anna - 23 april 2007 12:11

jaha då var det dags för taskigt väder igen. Tycker det har varit dåligt väder en längre tid nu och längtar tills det att man verkligen inte vill vara inne. När jag vaknade i morse tänkte jag att det bli en innomhusdag idag, tvätta, städa lite och kanske bara slappa. Men såhär allt efter det att dagen flyger förbi kanske jag inte har lust att var ainne hela dagen. Måste ju handla lite, kanske kan jag och sonen gunga lite åxå. Ja vi får se, nu sover lilleman och jag ska äta lite lunch. Dessutom har jag ju hunnit tvätta två maskiner redan och håller på med den tredje. Måste ju göra lite annat än att bara ta hand om allt tråkigt. Fast det är klart, fönstren behöver få sig en rejäl omgång åxå. Nu helt plötsligt känns det som att jag inte kommer ut alls under dagen, finns så mycket att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards