Alla inlägg den 30 april 2007

Av Anna - 30 april 2007 08:24

Nu har jag fått iväg ytterligare tre ansökningar till olika skolor. sitter fortfarande och håller mina tummar efter jobb till hösten, ingen som har nåt att erbjuda????

Av Anna - 30 april 2007 08:08

Vaknade ännu en morgon utan sonen, nu befinner han sig hos farmor och farfar. Kan inte ha en unge med sig på Valborg, inte i Uppsala ialla fall. Här haft en soft morgon torts att jag vaknade tidigt. Legat en stund och läst min bok, Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson, har inte hunnit så långt men den verkar bra. Har fått många rekomendationer på boken så jag lånade den av min mor.

Mycket att göra idag. Har hunnit duscha och äta frukost, upp till Gränby för att kolla lite efter nån schyst överdel inför kvällens galej. Hem, laga i ordning min och Johannas picknick och sedan ner och möta henne vid 12.  Hoppas på kul och mys i parken tillsammans med alla glada och fulla studenter som röjer runt i Uppsala en dag som denna. Forsränningen hoppar vi över i år, har sett den alla andra år så den får vara.

Ikväll fest hos Nicke och Maria och mina föräldrar kommer att vara våra nattgäster. Ja, det händer grejer en dag som denna. Vi får se hur det slutar!


Ha en härlig dag alla ni som ska fira vårens ankomst!

Ovido - Quiz & Flashcards