Alla inlägg den 16 april 2007

Av Anna - 16 april 2007 19:13

Det finns inget program jag ser framemot varje vecka som ännu ett avsnitt av Cityakuten och idag... inget. Det var visst säsongsavslutning förra veckan. Jaha, hur känns detta? Inte alls bra.

Men som tur är har jag min ljuvliga Camilla Läckberg bok om jag faktiskt längtar efter att få läsa lite ur. Vakande 05,50 i morse och sonen vaknade inte förrän 07,15 så jag hade gått om tid på mig att läsa en hel del.

Tänk, tiden bara flög iväg. Inget går upp mot en underbar bok, en sån man bara inte vill lägga ifrån nsig. komemr därför gå och lägga mig efter

"Simon och Thomas design", dvs klockan 21 så jag orkar och hinner läsa lite inna ndet är dags att släcka lampan för kvällen.

Av Anna - 16 april 2007 07:33

Jag har under helgen varit ute i solen under många många timmar.  Kan därför ana en lite rödlätt färg i ansiktet, känns underbart. På våren och sommaren försöker jag undvika smink annat än på fest (vilket med andra ord inte blir så ofta) föra tt få en naturlig brunaktig färg i ansiktet. Eftersom jag alltid blir lite rosaröd först så känner jag mig ganksa nöjd med min små röda färgi aniktet, vill det sig väl övergår denna färg till det lite mer bruna hållet.

Kollade mig i spegeln och tyckte att det såg ganska ok ut. Känns lixom frächare nu när det vitavinterbleka facet antigit en annan nyans.

Ovido - Quiz & Flashcards