Alla inlägg den 26 april 2007

Av Anna - 26 april 2007 12:53

I förmiddags fick jag ett sms av Annica som så vänligt talade om att Camilla Läckberg (nuimera min favorit författare) skulle vara på P3 mellan 10-13. Tänkte inte mer på det utan gick ut med sonen i det vackra vädret och gungade en stund. När vi kom in slog jag på datorn och kom ihåg sms:et så jag kopplade upp mig på P3:s hemsida. Då sa de att Läckberg snart skulle dyka upp och jag satt som klistrad, en stund. Hur länge orkar man egentligen sitta klistrad framför ett radioprogram? Hur som helst, nu helt plötsligt är klockan snart 13 och jag har inte hört henne ännu. Blir skit irreterad om jag missat henne nu när jag faktiskt sitter här och väntar. Ibland blir man så himla trött. Vet egentligen inte vad de skulle prata om men det kan ju vara kul att lyssna tänkte jag, jo visst, känns kul!

Av Anna - 26 april 2007 09:20

Jag köpte ny telefon i början på mars och jag har fortfarande inte fattat den ännu. Ibland när jag har ett missat samtal syns det och oftas står det att jag ska kolla weblbäsaren. Vad är det? Likadant är det sms, fick ett igår som jag skule kolla närmare på nu tänkte jag, nä, då finns det inte sparat. Hur ska jag kunna veta vad som stått i sms:et och vem som ringt till mig när de inte verkar finnas registrerade någonstans? Jag begriper inte vad detta är för en avancerad telefon, men jag vet att den är åt helsike för kompicerad för lilla otekniska jag. Det är ett som är säkert!

Av Anna - 26 april 2007 08:18

Känner att jag håller på att bli tokig. Sonen vill inte sova (hör inte direkt till ovanligheterna) men idag är det nog nästan omöjligt att få honom att sova. Vet inte vad fasiken som försigår ute på gården men en stor grävskopa, nåt som låter som en motordriven såg (eller nåt sånt) och en massa gubbar som yrar omkring i byggkläder. Förstår att sonen inte kan komma till ro med tanke på allt oväsen de för. Själv vill man ha lite lugn och ro när man avnjuter en kopp kaffe och har tid att kolla nätet lite. Funderar kanske på att gå och säga åt dem att vänta med deras bygge tils min son sovit klart, fast det är klart, det kanske man inte kan begära.

Nu tystnade det innefrån lillemans rum, måste kolla om han somnat.

Ovido - Quiz & Flashcards