Alla inlägg den 9 april 2007

Av Anna - 9 april 2007 21:05

Helgen blev lite längre än vad vi hade planerat. Egentligen skulle jag och sambon träffas i Enköping i går, äta påskmiddag hos svärföräldrarna och sedan åka hem. Men, nu råkade sambons bror och hans flickvän vara på besök från Jönköping och dem hade vi inte träffat sedan januari så vi stannade en natt åxå. Det var trevligt och vi avslutade påskhelgen med Taco hemma hos oss här i Uppsala, jag, sambon, svärföräldrarna, lilleman såklart och faster och farbröder. Det var jättetrevligt. Tur att jag städade innan jag lämnade stan i onsdags....Åhhhhhhhhhhhhhhhhh det är så skönt att vara hemma, jag kan inte vänta tills det är dags att krypa ner i min egna säng och bara njuta av min bok. Har haft med mig bok under helgen (och en i reserv) men har inte hunnit läsa alls. Det har tagit hårt på krafterna med två små killar som lekt livligt, inte nödvändigtvis tillsammans men de har lekt ialla fall. Vår lilla kille var livrädd för kusinen så det kändes lite trist, han grinade så fort han såg kusin Eric efter ett tag, trodde att han kanske skulle vänja sig men det gjorde han inte. Tråkigt, hoppas det går över. Eric kommer ju komma hit och hälsa på imaj så jag hoppas sonen tuffar till sig tills dess.Nä, nu är det dags att pussa på sambon jag inte sett på riktigt på flera dagar och så är det ju Cityakuten åxå. Nice med lördagar.... bästa TVdagen!Ronny, sorry men jag hade inte vägarna förbi Helsingborg eller Väla så jag hann inte ringa. Vi hade fullt upp med trädgårdsarbete och familjemys under helgen, Hoppas du inte blir besviken. Känndes dumt att ringa och sedan ändå inte ha tid att ses. Jag tänkte dock på dig hjärat! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards