Alla inlägg den 5 april 2007

Av Anna - 5 april 2007 07:40

Hit kom vi igår kväll och det var lite små kaos innan vi äntligen kunde sätta oss ner och äta middag. Eftersom vi ska åka till min bror och hans familj i Skåne idag (efter mina föräldrar varit på jobb) så skulle allt vara fixat och klart innan maten, av någon konstig anledning. Middagen åt vi sent, närmare klockan 20 men den var god och vi umgicks och pratade över ett par glas vin. Alltid lika ljuvligt med vin till maten. Sonen somnade och sov efter en stund av oroligheter och vi (jag och sambon) satt nästan som på nålar för att han inte skulle vakna, medan föräldrarna förde sitt vanliga race, dvs så högt du kan prata, dessto bättre. Så högt och ljudligt du bara kan ska lådor dras ut, det ska gärna skrikas åxå över hela huset. Ja, det där med att ta hänsyn till andra kan jag inte riktigt säga att mina föräldrar är särskilt bra på. Missförstå mig inte, jag menar inte att det ska vara knäpptyst men måste det pratas med STORA bokstäver verend gång man ska till att säga nåt?

Ovido - Quiz & Flashcards