Alla inlägg den 10 april 2007

Av Anna - 10 april 2007 18:39

Idag började dagen med att jag vaknade före lilleman. Skönt, jag låg kvar i sängen och läste min bok, nåt jag inte hunnit göra på länge. Promenad till Brantingstorg och möta Pernilla. Handla och sedan hem till mig och fika. Lunch hann vi me och ytterligare en kopp kaffe innan hon kände att det var dags att trava hemmåt. Under tiden hon var här passade jag på att låta tvättmaskinen rulla på, herregud vad tvätt vi har. Tre maskiner har körts idag och det är minst tre kvar. Måste vänta tills tvätten torkat eftersom de båda ställningarna är överfulla. Därför blir det mer tvätta av i morgon, att man aldrig kan bli klar.I kväll väntar lugn och ro, kolla Äntligen hemma och sedan lägga mig i sängen och fortsätta läsa min bok. Undrar förresten om jag vunnit en sitt puff från förra veckans Äntligen hemma program. Hoppas, hoppas, de är så underbara... men inte helt gratis dock. Måste försöka ta reda på hur det ligger till med någon eventuell vinst där.

Av Anna - 10 april 2007 07:28

Finns det nåt ljuvligare än att sova i egen säng efter att man varit borta ett par nätter, i detta fall nästan en vecka. Jag har sovit som en stock hela natten, sambon med och även lilleman. Helt underbart. Håller tummarna för kanon väder under dagen så att man kan ta en lång och uppfriskande promenad mellan tvättningen. Usch vad jag har mycket tvätt att ta hand om. Skönt blir det när allt är torrt och ligger rent och goddoftande i sina lådor... Längtar....

Ovido - Quiz & Flashcards