Direktlänk till inlägg 26 april 2007

Frustation

Av Anna - 26 april 2007 08:18

Känner att jag håller på att bli tokig. Sonen vill inte sova (hör inte direkt till ovanligheterna) men idag är det nog nästan omöjligt att få honom att sova. Vet inte vad fasiken som försigår ute på gården men en stor grävskopa, nåt som låter som en motordriven såg (eller nåt sånt) och en massa gubbar som yrar omkring i byggkläder. Förstår att sonen inte kan komma till ro med tanke på allt oväsen de för. Själv vill man ha lite lugn och ro när man avnjuter en kopp kaffe och har tid att kolla nätet lite. Funderar kanske på att gå och säga åt dem att vänta med deras bygge tils min son sovit klart, fast det är klart, det kanske man inte kan begära.

Nu tystnade det innefrån lillemans rum, måste kolla om han somnat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 31 augusti 2008 10:24

Jag flyttar min blogg till annagrillfors.blogspot.com Alla ni som troget läser om mig och mina vardagliga bestyr får självklar följa med mig dit istället. Alla ni andra åxå, såklart!   ...

Av Anna - 30 augusti 2008 23:32

Just nu sitter jag på vardagsrumsgolvet hemma hos Linus och Martina och försöker skriva ett inlägg, trots en hel del mängd vin i kroppen. Vet allstå inte hur detta kommer sluta. Alla barnen sover sött, våran son i soffan, svettig som en liten gris un...

Av Anna - 30 augusti 2008 15:02

Nu har jag äntligen varit och blivit klippt. Det kändes nästan som en evighet sedan men det är ju bara två och en halv månad sedna jag var och fixade mig. Nu känns det verkligen skönt. Lite nyfrissad i håret med både ny frissa och slingor. Åhhh vad d...

Av Anna - 29 augusti 2008 12:19

Efter en mer eller mindre (läs mer) skitjobbig vecka är det så äntligen fredag. Jag måste säga att det känns hur skönt som helst. I morgon ska jag bli klippt, det är nåt jag verkligen längtat efter, ser inte helt OK ut i skallen direkt. Men annars ko...

Av Anna - 26 augusti 2008 10:19

...blir det den här veckan för mig. Igår hade vi arbetsplatsmöte, i dag möte med arbetslaget och i morgon föräldrarmöte. Jag är redan helt slut och det är bara tisdag. Gissa om jag kommer somna sött i soffan på fredag. Annars rullar det på, terminen ...

Ovido - Quiz & Flashcards